Ofte stillede spørgfsmål

  • Praktiske oplysninger
    Hvad koster kørsel?

    Alle priser, der fremgår på siden, er inklusiv kørsel i hele Danmark - dog er det eksklusiv bro- og færgeafgift.

    Hvor meget plads og strøm skal du bruge?

    Min optimale opstilling er 4 meter i bredden og 2,5 meter i dybden på en lige væg - 3x3 meter i et hjørne. Jeg tilpasser mig ofte på mindre plads, men i så fald vil min opstilling afvige fra de billeder du ser på siden. Jeg sørger altid for at have en præsentabel opstilling uanset hvor meget plads jeg har.

    I forhold til strøm skal jeg blot bruge almindelig 230 v. med jord.

    Skal vi sørge for mad til dig?

    På helaftensarrangementer (7-8 timer) er det arrangøren af festen der sørger for et måltid mad til mig. Jeg spiser typisk i pausen imellem middag og dans, eller under et længere indslag hvis det er muligt.

  • Betaling og afbestillingsbestingelser
    Hvordan med betaling?

    For at bekræfte bookingen skal du/I indbetale 30 % af mit honorar senest 7 dage efter modtagelsen af elektronisk kontrakt. ( jeg sender kontooplysninger sammen med elektronisk kontrakt )

    Resterende 70 % indbetales ugen op til festen og skal være mig i hænde inden festdagen. (Faktura fremsendes på mail i god tid.)

    Hvad er betingelserne ved afbestilling?

    I tilfælde af aflysning fra din/jeres side, forsamlingsforbud e.l. tilbagebetales de forudbetalte 30 % ikke.

    I tilfælde af jeg skulle blive syg og ikke kan møde op så tilbagebetales de forudbetalte 30 %. 

    (Til info er det sket 1 gang ud af ca.1000 jobs i løbet af de sidste 10 år at jeg har måtte melde afbud pga. sygdom.)

    Vælger du at aflyse opkræver jeg ikke yderligere end de 30 % jeg har modtaget på forhånd, uanset af hvilken grund du måtte aflyse.

    Hvad sker der hvis du bliver syg?

    I tilfælde af jeg skulle blive syg og ikke kan møde op så tilbagebetales de forudbetalte 30 %. 

    (Til info er det sket 1 gang ud af ca. 1000 jobs i løbet af de sidste 10 år at jeg har måtte melde afbud pga. sygdom.)

  • Spørgsmål til selve festen
    Kan man ønske sange under middagen og til dans?

    Som vært er det altid muligt at ønske sange til både middag og dans. Det er ikke et krav fra min side, men mine kunder er altid velkommen til at sende ønsker, og jeg vil gøre mit bedste for at opfylde dem.

    Kan man ønske en specifik sang som du kan spille i forbindelse med en tale?

    Jeg vil altid gerne levere et "koncertindslag" under middagen i forbindelse med en tale. Forhør nærmere omkring mulighederne.

    Kan gæsterne ønske sange til festen?

    Gæsterne er altid velkommen til at ønske sange og få en snak, det kan i mange tilfælde give mig en bedre fornemmelse for gæsternes musiksmag.

    Kan man bestille ekstra tid på aftenen?

    Til aftenfester er det altid muligt at tilkøbe ekstra tid på aftenen til 500 kr. pr. halve time. Jeg anbefaler dog altid at slutte mens legen er god, og jeg rådgiver gerne om dette på aftenen.

    Spiller du for til festsange?

    Jeg spiller altid for til festsange medbragt af gæsterne.

    Spiller du når maden kommer ind og lægger an til skålesange m.m.?

    Som udgangspunkt nej.
    Jeg har altid haft en type kunder som gerne vil være fri for de klassiske "suppe, steg og is" dyder, og jeg holder mig helst til at være det afdæmpede baggrundsmusik, som folk kan hygge sig med at lytte til mens de snakker rundt ved bordene. Jeg spiller dog gerne lidt stemningsmusik når der bliver delt lejlighedssange ud, for at skabe opmærksomhed omkring det.

  • Booking
    Hvordan er forløbet ved booking?

    Når I har sagt ja til at booke mig som musikleverandør, har jeg brug for oplysninger på jer og jeres fest. Dem bruger jeg til at udfærdige en elektronisk kontrakt som jeg sender til jer på mail.

    Ugen op til festen skriver jeg til jer, da jeg synes det er rart at være i kontakt forud for festen.

    Har I spørgsmål til mig inden da er I altid velkommen til at kontakte mig.